Tuesday 1 October 2019

BBM3410Satu2019:Medium Shot (Galaxy Production)


Assalammualaikum, Salam Sejahtera kepada semua warga pembaca yang dikasihi. Tugasan yang seterusnya ialah Medium Shot. Dan ia terbahagi kepada dua, pertama 3 pemandangan dan kedua 3 pemandangan & manusia.

3 Pemandangan

Gambar yang pertama, saya bukanlah minah rempit tapi saya suka naik motor dikala waktu hujan membasahi bumi atau dikala panas terik dan dikala jalan jammed dipenuhi kereta-kereta berlampu merah sahaja. 

Ini adalah Farhan. Beliau adalah model kereta yang berjenama tinggi. Walaupun beliau tidaklah tinggi sangat. Huhuhu. Didalam kereta beliau dipenuhi dengan kartun Batman. Nasib baik bukan sticker kereta Batman. Hehehe. 

Ini adalah Ezatty. Beliau adalah model segala payung, boleh dikatakan Queen of The Payung. Hehehe. Zaty tidak meminati warna pink. Tapi kami paksa beliau untuk mengambil gambar dengan payung warna pink, supaya nampak lagi ayu. Hehehe. 


3 Pemandangan & Manusia

Pemandangan ini di Bukit Ekspo. Kami tidak mengambil gambar perkataan bukit kerana bukit itu terlampau tinggi untuk kami daki. Hehehe.

Pemandangan yang kedua bertempat di Pokok Sakura di Jepun. Hehehe bergurau sahaja. Model adalah Farhan yang meminati bunga-bunga ataupun dipanggil Mat Bunga. Hahaha. Pemandangan ini menunjukkan sebatang pokok yang tumbuh dikelilingi pokok-pokok hijau. 


Dan terakhir, kami dengan senang hati duduk di tiang yang dibawahnya ada buaya yang sedang kelaparan. Hehehe bergurau saja. Pemandangan ini kami duduk membelakangi pemandangan yang cantik dan banyak pokok-pokok hijau. 






No comments:

Post a Comment

Popular Posts