Sunday 22 December 2019

BBM3410SATU2019 - TEMPAT


T E M P A T

Assalammualaikum , Hi. 
Tempat?? Sepanjang kami nak menyiapkan tugasan Multimedia dalam Bahasa ni kami ada buat di sekitar UPM. Antaranya Bukti Expo UPM, sebabnya dekat bukit expo ni pemandangannya sangat lah menarik dan cantik. Ada tasik, taman, landasan KLIA Transit dan loji lama. 
Selain itu, kami pergi mall yang berdekatan dengan UPM, iaitu IOI City Mall, Putrajaya. Dekat IOI ni tipu lah tak ramai budak UPM. hahaha. Di IOI ni kami banyak shoot video atau ambil gambar makanan dekat IOI je. Banyak juga lah pelbagai jenis restoran yang tengah viral sekarang ni. hahaha. Jadi kerja kami sambil makan, sambil tu lah kami makan. HEHEHE. Siapa yang tak suka makan kan. 
Selepas itu, kami shoot di mall jauh sikit lah, di Sunway Velocity. Kat sini pun kami shoot video makanan. HAHAHA. Again makan lagi dan lagi 😂 
Rasanya itu sahaja kot tempat yang kami pergi bagi nak menghasilkan video dan gambar yang mantap bagi tugasan Multimedia dalam Bahasa. 


1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

Popular Posts