Thursday 26 September 2019

BBM3410Satu2019: DIRI SAYA

Assalammualikum WBT,

Saya Nur Syafiqah Anis binti Abu Bakar, diri ini dikenali dengan nama Anis oleh orang sekeliling. Saya merupakan anak jati dari Kluang, Johor Darul Takzim. Saya merupakan anak kedua daripada tiga orang adik-beradik, 1orang abang dan 1 orang adik perempuan.

Saya juga seorang pelajar yang menuntut pengajian di Universiti Putra Malaysia dalam jurusan Bacelor Komunikasi, Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi (FBMK). Alhamdulilah, tahun ini merupakan tahun akhir bagi pengajian saya dalam Ijazah Sarjana Muda dan telah mengambil mata pelajaran BBM3410 Multimedia dalam Bahasa. Lengkap pengajian saya selama 4 tahun di UPM dengan ilmu yang dibekalkan untuk bawa bersama dalam bidang pekejaan kelak.


No comments:

Post a Comment

Popular Posts